Reload!

Nytt år nya tag! det är dags att införskaffa nya mål nya drömmar. 2013 det bästa som finns! Nu kör vi!
 
Jag har många att be om ursäkt, egentligen. Fast ibland är det svårt... när man väl faller så faller man och ibland är det inte det lättaste att ta sig upp hur svårt eller lätt det än kan verka i andras ögon. 
 
Jag är stark, jag har imponerat på många genom mitt liv och ibland kan det kanske verka som om jag skulle anse mig vara bättre än andra också, well det är en ren missuppfattning. Jag är bättre hehe=) Nej men i ärlighetens namn såklart jag inte är det. Jag lever däremot med det jag lever och det kanske gör mig mer fokuserad och prioriterar på ett annat sätt...
 
Det är många "livsgurus" som sagt det till mig: Tänk dig att du skulle gå bort imorgon. Vad vill du ha sagt gjort innan dess på dessa 24/h? Mitt svar är fortfarande samma svar på det. Jag skulle ha spenderat det med de jag älskar och jag skulle inte behöva säga så mycket för jag har gjrort och sagt det jag vill säga till dem. Jag har sårat, jag har stärkt människor. Jag ångrar inget. På ett sätt har de också då sagt att det som kanske är faran med mig... jag har gjort, uppnått, slutfört mina mål drömmar och nu börjar de ta slut och det börjar bli problematiskt att skapa nya mål och drömmar... Ett liv utan mål och drömmar är ett ganska tomt och meningslöst liv. Jag får alltså hitta nya mål fort som faaaan! Som tur är har jag redan börjat skissa på några olika alternativ!
 
För tillfället så skriver vi på boken och nu sätter även träningen igång samtidigt som jag nu tänker sätta ig¨ång och sparka på allvar. De kanske kuvade mig ett kort tag, men nu börjar äntligen glöden viljan och elden och envisheten att göra sig påmind. Det här är vad jag föddes för, stridandet för en bättre värld och bli en så bra människa som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0