Givande dag!

Snabb resume efter att ha tagit en pre workout som inte lade sig förrän klockan 0400 inatt så kan man väl snabbt konstatera att min pigghetsnivå har lyst lite med sin frånvaro.

Iaf besökt AF för sista gången förhoppningsvis. Skönt när man har medvind för ovanlighetens skull och hittar en lapp med nr 11 på när man egentligen tryckt ut nr 30:D Ännu mer nice är det när hon som hjälper en faktiskt kan och vet vad hon gör och svär lite över de som hjälpt en tididgare. Vilket visar att man inte haft så höga krav på dem.. Därefter hämtat och fixat ut glasögonen ska bli intressant och se om de funkar som jag vill. Hunnit med lunch och diskuterat boken, samt hunnit kika lite mer på planen med mc. Toppat med gym med C som mer eller mindre våldtog mig i chins, armhävningar, situps osv. Min form kändes inte längre så bra om man säger så spec inte när man ligger i framstupa sidoläge och är grön i ansiktet. Skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0