godkänd med råge...

Det är lustigt... för en vecka sedan hade jag inte så mycket... Idag kan jag vara den som har allt...
Mina mål som jag haft i många år börjar rulla in nu, ett efter ett. Självförtroendet för min kapacitet, tjurskallighet, envishet och att göra det på mitt sätt och att lyckas gör mig fruktansvärt självsäker. Jag har lyckats med det väldigt få personer i min närhet lyckats med. På det så har jag mina handikapp.
En vän sa till mig idag att det spelar ingen roll att jag har dem... de utgör en drivkraft. Jag insåg att hon hade rätt... Det är de som driver mig till viss del, det är även de som förstör för mig. Jag måste alltså försöka omvandla det hela till något positivt och enbart positivt.
Jag har gjort en till upptäckt, men den håller jag för mig själv än så länge. Den är minst sagt intressant=)
Jag läste även en fruktansvärt bra artikel idag som jag tror att jag itne hade tagit in om jag inte befunnit mig i den situation jag gör och jag insåg snabbt hur rätt den personen har i sitt tänk och hur jag själv var för svag och vek just då. Tur att jag börjar bli starkare än en gång.
En ny livsfilosofi, får se om den kan bringa än mer lycka, nöje tur och framgång till mitt liv.
Ett nytt projekt har även påbörjats! Ska bli sjukt intressant och se hur det kommer utvecklas!!
memento vivere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0