glädjeyra, kissprov, styltgång and lots of omf omf

haha ååh vilken start på maj! vet inte vart jag ska börja eller om man ens ska dela med sig av det=)
En sak som hände i april var iaf en galen shoppingspree. Nu när jag bara behöver bry mig om mig själv och kan ignorera energitjuven/ar så känns livet faktiskt väldigt ganska supernice.
Jag har ingen aning om vart jag kommer befinna mig om ett halvår, men det bästa är att hur jag än gör så kommer jag jobba med det jag vill=) Så jäkla kung! Det gick trögt i starten, men nu verkar folk ha fått upp ögonen för ens sanna värde and now we also are dressed for success=)
so adios amigos! äventyren ropar mitt namn och jag svarar! Som jag svarar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0