Bitterfitta? "Men det är säkert normalt att ha sex med en tjej tillsammans med fyra killpolare....

http://svtplay.se/v/2798814/rapport/_sara__tvingades_till_sex
Den här helgen har varit nice=) Ledig. Den spenderas med L, vi såg en intressant film och hamnade såklart genast i diskussion. Lösningen, vi enades om att vi har olika synsätt på det här och att vi därför inte behöver diskutera ämnet. Jag, mer eller mindre känd för att vara dömande, när det gäller konsekvensteknik, ivrigt påhejande av att det svenska samhället gått ned sig när det gäller vett, etikett, förnuft och moral.
Personligen tycker jag människorna som gör sådant ska ha ett nackskott. Nu kan människor säkert tycka: Oh nej sätt dem i fängelse, låt dem tjäna av straffet, rehabilitera dem eller något sådan jäkla shit. Jag säger: Ikke! Är man så felfuntad att man gör sådana saker så är jag högst ovillig att riskera sådant hända igen. "De är bara barn" "de vet inte vad de gör"... konstigt jag var också barn i den åldern.. jag kläckte INTE den ideen och jag har lite förstånd kvar att inse att HMMM en tjej ligger här alkoholpåverkad... hon vill säkert ha sex med fyra killar! Eller??...
Blir lite upprörd av det hela faktiskt så nu glömmer vi det. Fast jag måste också påpeka att jag tycker det är FÖRJÄVLIGT hur INGEN förutom en lärare frågade hur det stod till och sedan säger att man bör hålla tyst om det för att det ska ställa skolan i dålig dager... WTF?! Ett fel begås ett GENERALFEL och då blir det helt plötsligt helt korrekt att göra ytterligare ett fel och försöka mörka?! Vad tror man?! att felet ska försvinna av sig självt?
dags för sömn innan jag spräcker en ven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0