olyckor kommer sällan ensamma...

de har en tendens att komma i en klump av någon okänd anledning som jag inte orkat forska i...
Jag är trött... jag är för ovanlighetens skull väldigt bitter. Bitter på den orättvisa som jag upplever att det här livet för med sig...
Jag tror att en del uppfattar mig som någon sorts bessewisser, och att jag månag gånger skiter i saker som andra kan anse är viktigt och problematiskt. Well så är inte fallet... I got my shit together, det är dags att resten av världen får det också.

Vet vad du vill och ge dig in på det, men kom inte och gnäll när det blir lite bumpigt.

min teori om att människor enbart lär sig genom smärta och erfarenheter gör sig än en gång påmind. Knappt 1 vecka fick man ha sin leksak ifred, nu pryder en liten buckla den. Världelös är vad personen är och inte ens har vett eller etikett att lämna en lappjävel. Därför ligger nu en kofot i min bil. Nästa gång då....

 

imorgon går kuvertet. Nya planer har gjorts,  och något nytt har påbörjats RA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0