why so serious

Att fela... ja jag gör misstag uppenbarligen... ja jag råkar visst skriva "uppseendeväckande" saker... Well jag är inte perfekt och vem kunde tro att folk skulle reagera så... orka. Well det är borttaget, bett om ursäkt och nu får livet rulla på. Känns som om jag gjort för många misstag mot samma person på sistone bara... Löste ju detta lätt iaf. Dock så gör den personen misstag mot mig tillbaka, bara att jag är ganska överslätande och snäll.... Orka bry sig ingen är korrekt jämt... varför kan inte människor ta saker med en klackspark och tänka jaha det var ju en konstig kommentar men det kanske ligger en bakgrund bakom den istället för att börja härja om att det är en idiotisk kommentar... Visserligen var det en mindre lyckad kommentar, men det får lite för stora proportioner. Det var en kommentar hade personen istället skrivit tillbaka haha, det var något som bara gällde förra helgen så hade det inte vairt något problem... glimten i ögat rätt attityd... Why so serious....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0