trött så oerhört trött...

trött på människan... Jag blir bitter av att arbeta med människor och umgås med människor. De är varken vettiga logiska eller sanna...Jag föraktar nog en hel del människor och jag förstår idag varför jag var som jag var liten för det var samma sak då... Så frågan som jag ställer dem är: Vem fan tror de att de är? Jag klantar mig som alla andra människor, säger fel saker gör fel saker, problemet är bara att folk blir så sjukt upphetsade över det och skapar ramaskri... de inser dock inte att de gör exakt samma saker och värre därtill tillbaka. Hur många gånger som jag släppt det och struntat i det, men ärligt talat så börjar min gräns bli nådd.... Människor som jag känner i min närhet är snåla, inkompetenta och egoistiska. Jag tror jag borde börja beskära trädet. Ibland måste döda grenar kapas för att nya ska kunna bildas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0