Medias påverkan

Media är ju som de är... De kan konsten att verkligen blåsa upp något litet till gigantiskt problem. Senaste som jag roas av att läsa är Kallas och Björgens armar. Fullt normala armar för någon som tränar skidåkning och gymmar, lägger man på det faktum att de dessutom är elitidrottare så tycker jag nästan att det är konstigt att Kallas är så små och att Björgens är så stora då det borde skapa extra vikt, kontra vad de presterar... Men människan är skapt olika, något som verkar glömmas bort alldeles för ofta i dessa sammanhang. Jag kommer heller aldrig förstå människor som ska påpeka och pracka på sina åsikter på andra. Det är fult, det är äckligt och jag vet inte allt. Well det är inte så jävla hett att ha kagge heller, eller osmakliga tatueringar, töjningar eller taskiga kläder, men nu är det så att vi förhoppningsvis bär det för att vi gillar det och tycker det är snyggt och vem fan är någon annan att döma?! Mitt liv ingens annans och har de ingen värdefull åsikt som baseras på eget tyckande så är den ganska värdelös att dela med sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0