Tiden går så fort när man har kul! speciellt 3 dagar av sjuu=)

Det börjar lägga sig, den där känslan av att något overkligt inträffat och man börjar hitta tillbaka till vardagen.
Vad har då hänt? Studierna är nu typ officiellt avslutade. Poängen är i land, en omtenta kvar, men den gör jag så gärna. Väntar på klartecken för en kurs som jag ska gå för ren personligt glädje och rent nöje. Det väcker även en tveksamhet att om jag brinner och tycker att det är så intressant så kanske skulle det varit det jag skulle ha studerat? Tiden får utvisa. Hela livet ligger framför mig och skulle jag försöka så kan jag säkert fixa det på 1.5 år. Med lite vilja.
Annars så har allt faktiskt löst sig ovanligt bra. Jag har mer eller mindre svurit över en soffa i några veckor då mitt vardagsrum varit helt ointagligt och obrukbart på grund av den. Som en blixt från klar himmel så blev jag av med den. Båda blev väldigt nöjda, han för att han fick en riktigt bra prisvärd soffa för ett riktigt bra pris och jag för att jag fick tillbaka mitt vardagsrum. Vad hände mer? Intervjuer bara rullar in som på löpande lovad vare Ford:D
Var i Dalarna fick äntligen se huvudkontoret och jag måste erkänna att jag blev imponerad av det vänliga klimatet. Folk höll upp dörrar för varandra, hälsade på alla som de mötte och verkade ha kul och trivas med varandra. Vi får se om jag lyckas slå mig in... En av de intressantaste som de träffat, well kanske för intressant? Men det visar sig, det var tuff konkurrens, men jag är skolad top notch.
Sedan slog allting till, reservplanerna fick kicka in, ny intervju på torsdagen, lämna in sommarschema imorgon, planerat upp semestern med de bästa och inrekryterad som chaufför för ett vilt midsommar. Det här ser ut att kunna gå till historien som bästa sommaren ever! Det här avrundades med en tre dagars. En tredagars som jag inte gjort elelr haft tid med på flera år. Det satt långt inne men jag överlevde:D Så tack alla för detta! Mr J, framför allt.
Då och då springer jag in i människor som chockar mig. För de ger samma syn på saker som mig... jag blir så ifrågasatt många gånger för mitt tänk, åsikter, och situationer och när jag då helt plötsligt springer in i människor som säger exakt det jag tycker tänker och känner så blir det en känsla av "WOW, jag är inte så ensam som jag trott". Då inser jag att det är ju dessa som jag egentligen ska umgås med! Så nu gör jag det!
Har jag fått med alla mina saker nu? Hm det är en tanke som jag funderade över också... att bli dömd för sina handlingar... igår roade jag mig på högsta nivå. Jag älskar verkligen att ge en bild, se hur människor dömer en eller får upp för bilder för att sedan berätta hur det verkligen ligger till och se hur de reagerar. Jag spelar ett spel det heter chronicles. jag tycker det är fantiastiskt för att det bevisar hur styrda vi människor är va tankar åsikter som vi har med oss... vi är präglade och spelet bevisar exakt hur hårt präglade vi är! Så det är med stor glädje som jag roade mig med det... hade inte bara förutsett hur några skulle reagera... skämt kan slå så fel... och kvällar kan förstöras på några sekunder. But thats whats friends are for! När man inte kan fixa själv så har man vänner som fixar åt en=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0