positivitet...

ibland så är man det ibland inte.. dock hoppas jag att jag är det större delen av tiden. 2 dagar av feber med mardrömmar och säkert mindre kloka inslag sätter sina spår. Idag var första dagen med riktig föda om det nu kan kallas för riktig föda vill säga. Förunderligt hur världen vrider och vänder sig och hur saker artar och urartar sig i sitt liv... förhållanden som tar slut, insikter som slår en, vänner som står kvar, vänner som finns där utan att behöva finnas där jämt. Framtiden ja... den som jag ägnar så mycket tid åt att jag antagligen glömmer att leva i nuet. Tur att jag etsade in det för att påminna mig... Det är inte fel att ha roligt, jag anser nog bara att många människor har det alldeles för mycket istället för att göra det de borde. Fast å andra sidan har de inte gått igenom och svurit heligt vid allt och jag är inte den som bryter löften. Därför det ska mycket till innan jag lovar:D Det är lustigt... jag har inte tänkt eller sett mig som långsint. Får nog ta tillbaka det... Har inte släppt militären och det som hände där än... och ärligt talat så ser jag ingen anledning till det heller. Det sägs att militären gör män av pojkar. Well jag kom därifrån på kortare tid än många andra, många insikter rikare om mig själv och vad en människa är kapabel till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0