in a diff...

some say... I must learn to kill. Some say... so drink up your whiskey and beer cause u cant stay here. Ett intryck för livet tre regler att leva efter... och det är vad jag gör... Eller försöker iaf... Hur kan jag göra allt? Inte så svårt när allting är rättfärdigat och känns rätt... Det är väl först nu när det inte är rättfärdigat och inte känns rätt som dilemmat uppstår. Tur att jag har mina regler och principer till hjälp. För hur ska jag annars kunna förklara det som inträffade? Svagt ögonblick? Jag är inte svag, stunden infall, jag är inte impulsiv. Vad jag uppenbarligen är enligt vissa är beräknande, slug, listig och manipulativ. Kanske det är svårt att inte bli kallad det om man tar med saker i sina beräkningar och är detaljrik på vad som sker i ens närhet... Och eftersom nu människan är god så innebär det bara att allting som jag gjort är på grund av att jag bryr mig och var omtänksam, se hur långt det räckte. Något har hänt inom mig, jag är känsligare jag ser saker på ett annat sätt. Har jag då blivit svag eller bara mänskligare? Det kan liknas vid en viss Covenant, som behöver sin rutin för att stilla sitt sinne och intala sig själv att det hela verkligen sker, ett litet snedsteg och allting är över och det är det som gör att han finner sig själv. Jag behöver inte finna mig själv, för jag vet redan vad jag vill och drömmer om. Lite enkelspårig bara. Jag önskar... vad hjälper det när det är det som sker som räknas. Så lätt och enkelt - egentligen. I brought it back... en enda anledning till det och ingen annan... Det hjälper mig iaf temporärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0