framsteg

Benpass igår, kände knappt av det och därför blev det fem km promenad utöver det med bästa paret K. Idag 5 km jogg/lunk och även om jag missade målet med 20 sekunder så var det ändå ett framsteg med tanke på benpasset. Jag tippar därför på att om jag inte kör ett benpass nästa vecka så borde jag komma under målet. Det har även blivit mer kardio och konditionsträning vilket har slagit fint på viktminskningen och vi är nu -2-2,5 och fortsätter mot målet även där. Det känns bra att vara på rätt väg och att styrkan finns kvar, piggheten och ändå lyckas tappa. Målet att bibehålla styrka, allra helst orka mer och samtidigt öka kondition och viktminska är en knepig kombination, men jag verkar iaf vara på rätt väg i mitt experimenterande. Allt tack vare grunder av F och en sjujäkla massa läsande, testande och planerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0