uppdatering

en lagom sådär snabb en mellan diskmaskinsrusherna! Borde egentligen ha hunnit städa mer, men det får bli imorgon. Hjärnan har typ gått och lagt sig, men ska ändå ta och försöka summera min dag och en kort återglimt av det sk livet... Vad har hänt? Haft en tenta. Den som vägrar att ge sig så detta var faktiskt hör och häpna tredje gången. Kan dock inte påstå att jag skulel vara dåligt påläst, men måste jue rkänna att tentan dock påvisar en annan verklighet... Hursomhelst så spelar det mi g ingen roll, för det är bara tat göra om. Det är även en till tenta som jag måste börja plugga på denna vecka och den ska jag klara är det tänkt. Dock så är den något jag kan erkänna att jag är jäkligt dåligt påläst inom så jag gör som alltid mitt bästa. Då kan jag iaf försvara mig mot mitt dåliga samvete som stinger. nu har vi även börjat sälja mustasch pinsen för i år och västerås har tagit en stark ledning. Vilket innebär och bevisar att det inte är särskilt svårt. Måste dock erkänna på sistone att det känts ganska bra och enkelt att arbeta, men det är med tyngre steg jag går dit nu när en stor och när och kär skara nissar har sagt upp sig för att påbörja nya spännande karriärer. Dock så misströstra jag inte alltför mycket då mitt slut också är väldigt nära. Gör man felstatsningar som jag och så blir man kvar lite längre. Vet inte om det är så mycket att stoltsera med, men nu så har jag iaf varit kvar på samma bygge i tio år. Intressant att se en organisionat födas och byggas upp. Utöver det rullar projekten på och mina planer fortsätter smidas när det gäller alla mina projekt. Har satt ett stort högt mål att arbeta mot och nu får jag helt enkelt se om det går att göra ett avstamp och träffa rätt. Om jag missar så har jag ju ett helt liv att rätta till det på... nej dröm sött. dont let the bugs bite ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0