Press!

idag tänkte jag att jag ska prova pressa lite! dvs åka till gymmet för första gången på evigheter och prova axeln och i värsta fall rehabs öva den. Har dock smygtränat och övat den hemma med diverse hantlar och skivstång men resultatet har inte varit det bästa. Dock gått alldeles för många dagar utan träning och fotboll kan jag knappt se som träning... om man inte spelar med T. Jobbigt med någon som är lika bred som en, ett huvud längre och är hyfsat tränad. Det blev liksom David mot Goliath och denna gång hade inte David någon jävla läderslunga... Paybacks a bitch imorgon är det ny drabbning. jag har fått många flashbacks sen jag var ung och spelade... första som slog mig var konditionsmässigt... Från att ha sprungit och aldrig blivit trött och nu well... mun mot mun var inte långt ifrån. Dock var det bara grabbar där så vi struntar i det. Det andra som slår mig att från att ha varit liten klen och utan liksom kunskap om vad jag egentligen skulel göra på en fotbollsplan så visar det sig att det också har ändrats... nu har jag ju ett mål med att spela. Tänk om jag haft det som liten, utom när jag stoppade 84:or med alla tillåtna medel. Det var tider det, fast jag var nog ganska aggressiv och bitter som yngre. Kul att inse det nu... en jävla massa år som jag aldrig får tillbaka. Fast å andra sidan är jag fortfarande bitter, så nu undviker vi att gå in på det spåret. Gjort kroben igen... mina svordomar över läraren tog slut... men jag envisas fortfarande med att påstå att jag itne är dåligt påläst inom ämnet. Fjärde gången gillt?! pinsamt från missat en till att missa samma tre gånger på raken?! nej gym var det. Manana manana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0