kommer bli en lång dag idag!

and its just getting started! tänk om du skulle ha 24 timmar kvar att leva, vad skulle du vilja ha gjort och sagt innan de 24 timmarna är över? Blir du stressad? Känner du att det finns tusen och en saker kvar att göra och hinna med? Jag säger inte att jag bara har 24 timmar... men jag säger att jag har begränsad tid och att jag har kännedom om det faktumet. igår var en intressant dag... det var en sådan där dag då det visar sig hur jag skiljer mig från mängden. Hur en liten snöboll startade ett ras, som växte till en lavin. jag är rustad och optimerad, men allt kan bli bättre och med dig vid min sida, hur skulle jag kunna misslyckas? Vilken kraft är störst? kraften att älska eller hata? Måste det bara vara en? kan de inte vara jämnstarka? och kan det inte bero på person från person och situation till situation? vilket påminner mig än en gång... det är indraget. Skönt på ett sätt, när beslutet äntligen är fattat. Nytt beslut angående hösten är dock på ingång. Hög tid att bestämma sig.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hej, vad tror du om det här med att jorden ska gå under redan nu på lördag eller 2012?

Lämna gärna en kommentar på min blogg om vad du tycker om det.. :)

Direktlänk: http://ferhat.blogg.se/2011/may/jordens-undergang.html

2011-05-19 @ 12:33:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0