trevliga nyheter!

en bra dag! Seminarium godkänt, kom undan med en parkeringsbot (han hade ställt sin bevakningsbil bredvid min) och löst ut en övningsuppgift och förstått den. Samt ökat på vikter i mitt ryggpass!

Nu börjar det dock bli ett dilemma. Jag vet inte om jag vill bli så mycket större. Funderar på att krympa ned mig lite, nog för att jag deffat ned det hela så jag tappat två storlekar på jeansen, men det börjar bli brett över axlar och rygg. Får ändå anse att det har gått bra det här året. Vikterna har ökat markant det här året, men även jag inser att det måste ta slut snart. Jag tror att tiden då vikterna kommer öka är mer eller mindre är förbi om jag inte ska behöva bosätta mig i gymmet, bli stenhård med maten och börja dricka protein, kreatin och fan vet allt. Inte målet med min träning så jag tror vi skippar den delen. Det börjar bli dags för ett nytt kapitel i mitt liv, jag önskar att..... vad jag önskar spelar egentligen ingen roll längre. Jag har en önskan som kör över det mesta för tillfället... jag avgav ett löfte och löftet tänker jag hålla, pacta sunt servanda. Men jag tror jag börjar inse att drömmen jag vill hålla vid liv bara var en dröm och nu måste jag hitta en ny dröm. Det är lite svårt, spec när man inte vill det. Jag är naiv, blåögd, godtroende person vilket leder till att jag blir ledsen, sårad och borde lära mig, men hoppet är väl det sista som överger en. Så jag fortsätter hoppas och drömma om att en dag...



hittat massa nya bra filmer som jag måste kika på också=) dags att fylla dagarna med lite glädje igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0