nytt projekt uppstartat...

Eller två är jag nog rädd för... Kan bli en hektisk vår, men denna gång kommer jag komma på första plats.

Sett massa bra filmer på sistone, suttit massa med mina böcker. Framgångens recept och börjat bo in mig på gymmet. Ny invägning idag och kan glatt konstatera att receptet fungerar! Börjar mer och mer inse att en viss A faktiskt har rätt i sin åskådning och jag kommer nog att anamma den också. Det tar bara onödig tid från mig.

Var hem en vända hälsade på. Syster yster från storstaden var också hemma och hälsa på och ett ålderstecken måste faktistk vara nu när jag uppskattar att se hela familjen samlad vid köksbordet. Om än kortvarigt och jag var väldigt trött, men väldigt härligt. Kan konstatera att det blir tripla födelsedagar snart att fira och vi får se vad som händer.

hittat ny favoritlåt, Riverside med Agnes Obel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0