Molto

Hektiska dagar, nya uppstarter, extraknäckande på jobbet och snart tenta.

Träningen ligger på minimal nivå för att bibehålla det jag byggt upp för att upptas så fort lite mer tid öppnar sig.

Tiden är det enda som är rättvist för alla... dygnet har 24 h vare sig man vill eller inte, frågan är bara hur man distribuerar tiden... Min är redan fylld och tagen av allt. Var år sedan jag hade en semester, dubbelplugg, renoverande, och hjälpa vänner som förtjänar ens engagemang.

Nu är det dags att dra in sig i sig själv och lägga fokus på mig själv och min andra examen. Risken är stor nu att det kommer bli en magistern också. Dags att sätta sig och ta tag i det också en dag=)

Livet är för härligt ändå. Min kära mor sa att det märktes att saker och ting löst sig, nog för att jag är trött som alltid på klåpare och annat som inte kan göra sitt jobb, men det var en annan glädje som hon sa och en annan glöd.

Tycker om min kära mamma=)

Idag kör jag finbil, då det gamla militär hummern är på lagning för handbroms och lite smått och gott så får det bli att rulla i s60, vilket jag inte var sen att utnyttja genom att flytta över min skiva och ställa in basen på en vettig nivå:D Snart är det vår och min älskling kommer ut! Love oh Love=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0