Envis...

som vanligt vägrar jag ge upp och jag har verkligen gett mig mer eller mindre tusan på att jag ska klara av det här också... Som en människa som gilla rmöjligheter.

Snart är det förhoppningsvis över... 3 år har gått.. en tredje examen beroende på hur man ser och räknar. Dock så är det inget mot vad planen och drömmarna är. Ad astra per aspera och du når förhoppningsvis trädtopparna.

Jag kan inte vänta tills den första lönen börjar trilla in, bli av med lån. Börja resa, förverkliga nya planer och projekt. Jag har arbetat hårt för det här och verkar orka så varför inte fortsätta ett år till?! Going for the kill! Inser egentligen hur få förunnade det är att göra på det här viset. Nästa år ska jag nog ta det lite lugnare med allt... Men vi får se. Nu när jag förstår regler och lagar lite bättre så inser jag också att det är ett hejvilt räknande och beräknande för att få detta i hamn.

Snart fredag 1:a april. Som jag har väntat! Mesohappy! och den är INTE söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0