Det här kommer jag säkert att få sota för...

Eller? Well livet är som vanligt en chokladask om man ska tro en viss Hanks. Nu är iaf taket färdigfixat, kanske inte visar sig imorgon. Imorgon står det en hel del på att göra listan.

Vad gör jag då nu i detta kvällsmörker? Well hjärnan arbetar på som vanligt, försöker faktiskt ta och bestämma mig vad jag vill den här våren. Tro mig när jag säger att det har inte varit den lättaste vintern/våren. Dock så tror jag mig äntligen kunna se klart och tänka klart igen. "i can see clearly through the windows now".

Framtidsplanerna smids och vindarna har börjat blåsa... På ett sätt finns det faktiskt nu nästan ingenting som håller mig kvar i denna stad. Eller det finns, men ändå inte. Jag var antagligen en dåre som var villig att släppa mina drömmar och mål för andras drömmar och mål eller så var jag en dåre som bytte drömmar och mål? Eller så är jag bara väldigt flexibel. Det är lite så för tillfället, men jag vet något som många andra inte vet... och det är hur universums lagar arbetar.

Så jag är inte på toppen av mig själv, booh frigging who. Kan iaf erkänna att jag inte ställde in skorna på plan. Gjorde mitt bästa? I stunden hetta ja, skulle jag göra om sakerna om jag kunde - ja. Ångrar jag det - nej. Man får försöka vara glad för det lilla i livet.

Kanske är det äntligen dags att lämna staden? Kanske inte, time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0