puh - så var den fruktansvärda sommaren här.

hösten, vintern och vårens semester är över och det är dags att börja arbeta på allvar. Har nu ett nytt projekt som ska börja löpa från och med sommaren. Fast vi får se... det blev visst lite invändningar från ett håll. Fast aldrig brytt mig förr så varför nu... jag har en plan. axeln verkar ha läkt! äntligen jippi! faktiskt... 85 kg tio tre set. Mycket upphetsande. Gått ned mig känns det som, men denna gång har tiden inte riktigt räckt till. Större fetare än någonsin=) Grupparbetet har förstört mig. Kan vara först idag som jag förstått innebörden av att du kan leda kon till den där jävla hon, men inte tvinga den att dricka. Well en ko som inte producerar går till slakt. Mycket enkelt. Räkna ut resten själv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0