fyfasen vilket uppehåll!

snabb uppdatering om vad som hänt: *Får inte jag sommarlov ska ingen annan heller få det... *projekt 50 k nästintill slutfört. Hämnden är dessutom ljuv. *projekt 6 kärnor. Avslutat och klart! med ett lysande resultat! allting rätt på första försöket med mindre missar i planeringen. Yes, jag är en livs levande legend som lyckas med det jag tar för mig. * Avslutat ett annat projekt och tro mig det satt långt inne, men nu är det över och om några år kanske jag kan se tillbaka på detta och skratta. För tillfället inte. ---------------------------- Vad innehåller framtiden? * plugg 200%? * Jobb? och vad mer? *3 rullande projekt. * England? projekt 83? ---------------------------- Min kropp är som den är... den blir uppenbarligen sämre, men sparkar och slår så hårt det bara går ändå. Vet ju att allting kommer rasa, så bara göra det bästa av situationen. Skönt iaf att ibland höra att för att vara i så dåligt skick så är jag i ett väldigt bra skick. En tredje operation verkar ligga runt hörnet. Det är väl själva fan... men hellre jag uppenbarligen än någon annan. Varför just jag? För att jag uppenbarligen tål det... 3 veckor av krockande. Tipset är att stanna inne och gå på trottoaren... men inte ens där är ni säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0