From deep within...

I will rain down havoc on the foreign head.... Vad händer... klev på mitt andra sommarjobb i måndags... Ingen kommentar. Jag försöker komma på varför, men kommer inte på någon riktig anledning. Saknad av många, men inte så mycket av andra. Jag sörjer inte. Jag är ganska känd för att inte ha att göra med ovettiga människor och det tänker jag fortsätta stå för. Vad mer utöver det... Well slipandet fortsätter, jag pressar de mina något fruktansvärt. Svettdropparna lackar på några av dem och det är inte för att det är varmt... Däremot att lägga dem på en nivå som de tror sig inte klara är något av min grej... Jag pressar tills jag är nöjd. Tur att de blir nöjda med pressandet. Förhoppningsvis har jag låst upp några genvägar också för att komma fram fortare och jag tjuvstartar med en hel del. Varför? För att jag kan, för att jag har ideer tankar och åsikter om hur något ska utföras. Bästa boosten blev ändå idag med min sista elev som mer eller mindre haglar komplimanger om ´min skicklighet och pedagogiska sida, extrema tålamod och magiska förmåga att hinna med saker. Sådant värmer. Hoppade lunchen för att få ordning på en elev så det händer något så det blir i rätt ordning... smällar man får ta. Jag kommer dit för en anledning, baka av de jag får. Jag arbetar efter mina egna principer och moral och jag ställer deras och mitt sikte på stjärnor för att iaf komma till atmosfären. Jag gör en ganska stor förlust i det hela. Den ekonomiska sidan som utvecklats under tre år mer eller mindre gråter när dne tänker vilken brakförlust jag gör på de här tre veckorna, men jag intalar mig själv att jag gör det av en anledning och för att ha mina val i framtiden. Jag står aldrig och faller med ett enda kort... De får tro att de har mig på fall, men i slutändan drar jag upp en arme av lösningar. Jag är slipad för extremhet, jag har vässat och samlat på mig kunskaper för att hamna där jag hamnar och där jag hamnar kommer jag skapa framgång. För jag vet något som väldigt få andra vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0