Time stands still at the iron hill=)

För alla Tolkien nördar är det en självklarhet vad jag menar=) Eller för er som lyssnar på Blind guardian:D För er andra not so much!

Whats cooking? wellpapp:D livet ramlar på... Mycket funderande, mycket inventerande och ut kom detta... Att jag helt enkelt behåller det för mig själv!

Examensfest avklarad, mycket trevligt. Bästa var nog ändå att få umgås med A=)

Projekt B är avklarat. Det småfix kvar, men det största och viktigaste är avklarat. Det går undan i svängarna och allmänt känd för att det ska gå fort när jag väl har bestämt mig. Sen kan det ta ett jäkla tag innan jag bestämmer mig=)

Sista våren som jag förhoppningsvis lever fattigt=) Eller det är sista våren. De tre åren är över, vinnare och segrare är jag... Det var däremot inte smärtfritt utan kostade mig ja... egentligen ingenting och allt. En gåta att klura ut för er som har fritid.

Nu dags att göra det jag är bäst på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0