finally....

Hon hade rätt, hon har ofta rätt den där J. Jag har ganska mycket kunskap om en hel del saker... och jag föredrar att uttala mig bara om saker jag också vet att jag har rätt om... ganska smart av mig egentligen. Ogillar starkt att motbevisas=) Vädur:D

Så vad blev motbeviset? Well hon hade rätt, jag nöjer mig med det och för första gången sen jag joina min grupp så sa de att jag faktiskt log och kunde skämta om saker igen. Mycket gott tecken.

På något vis blev världen ljusare. Saker som grävt och hålat ur mitt sinne dag som natt har äntligen blivit igentäppta och för första gången på väldigt länge fick jag en ostörd sömn utan mardrömmar. Jag fick något jag önskat mig väldigt länge... så jag ska denna gång försöka vara nöjd och nöja mig med det jag fick ut... på ett sätt är vi båda vinnare i detta, liksom vi båda är förlorare. För att citera Allan... "om brunnen bara är öppen en gång om året dricker du tills du spyr och sen dricker du igen". Det visar sig en dag om jag blir en vinnare eller inte, men tills dess... game on!

Det är helt enkelt inte över förrän the fat lady sings. Dags att ta tillbaka livet. Jag har en utbildning, drömmar och mål att slutföra.

För övrigt så vill jag bara säga tack till alla de personer omkring mig... För att de lyssnat, för att de stått ut med mig och för att de fortfarande finns kvar. Ett fint bevis på vilka som är ens riktiga vänner. Jag hoppas att jag en dag kan göra samma tjänst för er. Samt mamma och pappa som trots att de inte förstår eller behövt genomlida något ändå funnits där och stått ut med mig, kommit med uppmuntrande och mitt humör. Är inte den lättaste att leva eller umgås med... något jag mer och mer börjar inse är sant, till en viss del.

Solen skiner ovanligt starkt, världen ser riktigt trevlig och vänskaplig ut.

Det är helt enkelt dags för gym!
Fått erbjudande om att byta gym och få två personliga tränare. Frestande för mig som vill nå nästa nivå i min träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0