E

Kaoset existerar överallt... Det är svårt att förstå någon annan förrän man varit med om det själv. För tillfället så tänker jag en del på E. Hon är inte gammal, en vanlig god glad tjej, sjukt lång vilket var det första jag lade märke till henne när jag träffade henne ganska exakt på en fest för ett år sedan hos J. Hon var social, lättsam, snäll och sa det hon tänkte på. På ett år förändras mycket. För mycket enligt min mening. E får cancer. Jag minns min historia. Akkis, Stockholmsklinikerna, äckel centralasarettet och idiotiska läkare och ingenting har förändrats. Det gjorde mig starkare, det gav mig mål och perspektiv och det har påverkat mig på den grad i grunden att jag är vad jag är idag. Skulle jag kunna dela med mig av styrkan så hade jag gjort det. Det är en bra tjej och hon finns det rättvisa så kommer hon ta sig igenom det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0