att bli påverkad

Det är mindre roligt att inse hur lätt någon kan påverka en... Jag gillar det inte alls! Jag vill inte vara mänsklig med alla dess brister, och jag vill verkligen inte behöva känna den här känslan! Det påminner mig om ett nederlag som jag än inte accepterar, uppenbarligen varför whina om det annars. Nederlag och saker som inte går min väg är inte min grej alls. Let it be let it be... Livet är för kort för att haka upp sig på något. Släpp och gå vidare... Men hur släpper man drömmar som var inom räckhåll och hur släpper man något där man såg något så mycket mer? Min styrka och svaghet... mitt enfaldiga sinne och envishet och vägran att ge upp. Kan det nya året inte komma typ nu. Katastrof år med vissa upp sidor, men alldeles för många nedsidor och en alldeles för stor nedsida. usch jag är mänsklig. Måtte jag aldrig fastna såhär någonsin igen. Jag kommer sannerligen försöka och det jag försöker med lyckas jag väldigt väl med. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0