think im on a roll and i think its kinda a weak....

tankar tankar tankar som alltid...

2 misslyckanden som egentligen inte är tolerede alls. Jag har högre ambitioner än så, så undra var det gick fel. Well jag har en bra aning så denna gång ska jag säkra upp det här, rejält! Sparkar igång kunskaperna som jag en gång lärt mig och dags att pressa till max, denna gång finns det bara ett giltigt resultat. Det är dags att bli klar.

Jag finner saker och ting lustiga.... i många dagen då jag börjar påpeka saker?

Om alla skulle försöka undvika att göra alla saker som de stör sig på i sina liv så skulle saker och ting antagligen vara mer friktionsfria.

Jag har en konsekvensteori, den är ganska intressant, antagligen ganska destruktiv i sig också. Hittills så vill jag påstå att den håller, men livet fortsätter och jag fortsätter applicera den för att se om den står sig. Men som sagt den kan visa sig vara destruktiv.

Valborg är inställt. Allting är inställt, nu tar vi sikte och denna gång är det bara seger som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0