påsk

sjukt onyttig tid egentligen! dåligt med träning, dåligt med arbete, dåligt skrivande på uppsatsen. Påsken var ingen hit! Hela världen liksom bara stannade av! Me no likey! Problem problem och strul folk tar ledigt hit och dit och inget funkar eller finns på plats som jag vill. Det är mina dämpare ett bevis på. Nåja ska ringa dit imorgon direkt. Packa mig iväg till sjukgymnast också. Skicka och lägga in mer delar på vårt arbete.

Så vad har hänt?! well min axel har ballat ur helt = träningen är nere på is. Mycket tid går på uppsatsen, men saker och ting skulle kunna bli effektivare så min träning inte skulle bli lidande. Påbörjat ett nytt projekt som är halvvägs, önskar avsluta ett annat projekt, men som är lite lagt på is för tillfället.

Vad mer? har bokat tid hos banken för att ta reda på framtida val och möjligheter, alla som känner mig vet hur jag älskar att ha alternativ för framtiden. Har skapat några alternativ också just idag faktiskt, får se hur det påverkar min framtid.

Det roliga är att jag får ganska ofta höra det att jag tänker för mycket och planerar för mycket, saker har ju ändå en tendens att aldrig bli som man planerat så vad är det då för mening att göra upp planer? Well att planera och se nackdelar och fördelar ä ju något som jag helt klart förespråkar och även om man nu kallar det för planering så kanske det inte är en planer utan mer en reflektion över vad som kan gå rätt och fel i framtiden och istället för att drabbas av en kalldusch på grund av missade saker och insikt så kan man ju lika gärna förbereda sig på det tidigt genom att söka och ta in kunskap på området i ett tidigt skeende istället för att välja att bortse från det?

Hur många gånger har saker och ting gått åt skogen eller fått göras om bara för att man helt enkelt väljer att knuffa det åt sidan och göra dte till ett senare problem istället för att börja kolla upp vad som kan ske om man gör så eller gör si....

nu vill jag att axeln ska bli hel. Sämsta deffen någonsin. Over and fucking out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0