första hyfsat seriösa gympasset på länge!

Då saker och ting varit lite galna det sista halvåret så har rutiner framför allt blivit väldigt lidande. Men det är så jag valt och då är det så det blir. Lite skinkig på sistone då det har varit en hel del påhopp och tankar om min tankevärld. Sammanfattningsvis kan man väl säga som så att det är lite mer hm do and donts och lite mer Nike reklam i mig och det kan skada och ta illa upp... Well jag är vad jag är och har blivit vad jag blivit. Förflutet gör att jag inte släpper saker och ting och jag har fått lära mig den smärtsamma vägen, vilket antagligen gör att jag inte släpper. Någonsin. Jag har redan erkänt för mig själv att jag alltid kommer vara en bitter jävel, önskade och hoppandes på att få det jag inte kan få, men jag vägrar också låta det begränsa mig i någon större mån. Jag har beväpnat mig med en arsenal av kunskap som jag har till min hjälp och viljan att vara fri och självständig hjälper till bra. Go with the flow, för im high:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0