Uppdatering den 9 sept

Känns som att det var dags att skriva igen.

Vad har hänt?

En hel del:

Hösten har startat. Alla bitarna börjar falla på plats. Böckerna ramlat in och har sålt en hel del.

Gym status. Kört igenom kroppen en gång och kan nöjt gilla läget att jag har tappat, vilket var väntat men att återkomsten gått bättre än väntat. Har även börjat hjälpa en vän som vill få lite bätter former. Bra kämpaglöd sådet kommer ha resultat inom någon månad om vi kör på som vi börjat. Lägga om kosten så det gynnar också. Misslckande är inte ett alternativ.

jag satt och fundera en snabbis under studierna vad jag saknar i mitt liv och kunde nöjt konstatera att jag inte saknar något alls. Personligen tror jag inte att mitt liv kan bli bättre än vad det just är och det är en fantastisk känsla att kunna skriva det och kunna stå för det. Dock så kan jag ju säga att det har varit en resa på många år som avslutats på bästa sätt. Otaliga är de böcker dagar, nätter som gått och man har inte alltid förstått allt, men nu börjar och har allt fallit på plats.

Nu är det hög tid att ta sig iväg och sätta fart på den här dagen.

Något att hålla i minnet. Kör på. Så länge det känns rätt kan det inte vara fel!

Ska köpa en bok=)

har by the way läst 900 sidor på ca en vecka sjukt bra serie och sista boken kommer nu i november! nedräkningen har börjat!

Decembe närmar sig med stormande steg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0