Håhå=)

Gjort en busig sak, får se om det går som man vill eller inte. Skönt att det inte spelar mig någon roll, kul grej=) Handlar inte livet lite om det... göra saker som är roliga?

Igår 90kg*10 marklyft. Kändes bra! börjar inse att jag behöver dragremmar nu, jag har alltså nått den kritiska punkten då dragremmar börjar bli av yttersta värdet. Intressant. Handskar på gym är för övrigt för fjollor.

Som tidningen body skrev i ett reportage riktig bodybuildern tar aldrgi av sig sin keps eller mössa och går alltid i tofflor eller flip flops:D Lite humor:D Jag har min egna lilla filosofi om gymhandskar. I gymnastiken bar vi våra uppkörningar med stolthet:D

Det var en intressant vecka, har aldrig sett mig som en svartsjuk person, insåg just att det kan bero på att jag aldrig kanske riktigt brytt mig som denna gång? Den som lever får se.

Idag säger vi grattis på 25 års dagen till Mr K!

Roligt ajg har en massa intressanta roliga saker och förslag på bygget, ska bara se om det går att förankra dem nu=)

Var en rolig helg med singstar=)

Mindre positiva nyheter är bilen, min lyckoglädjekälla, mitt eviga gift i bägaren jag dricker.

Efter lite efterforksningar visar det sig att någon antingen sagt fel till mig eller missuppfattat något.
Min bil är inte turbovänlig konverterad och kostnaden överstiger totala värdet på bilen, som ekonom inser jag ju redan hur ovärt det är.
Nästa plan är att skaffa ytterligare en ny motor med totalkostander av hälften av värdet och få fram det jag vill ur bilen... En månadslön det är det fan värt, om jag bara hade jobbat istället för att plugga, det enda positiva är att jag snart är klar med plugget och äntligen kan göra lite annat som jag vill.

En rolig grej som jag lärt mig på sistone är att lösa ut en rubiks kub:D Fantastiskt rolig grej det där! Ingen rekordtid, men jag är nöjd bara jag kan lösa den=) Går säkert att snabba upp tiden, med lite övning och bara jag får trimma den lite=) Får bli en annan dag och ett annat projekt.

Jag borde försöka ta mig tid och hjälpa mina vänner i min närhet, men tidsbristen börjar bli ett litet problem nu. J tar sin tid eller det är väl där min intressetid ligger, gymmet tar sitt, 150% studier sitt, och helgarbetet och lite veckorarbete tar sitt. Well jag har bakat väl iaf.

Ge mig ett år eller ett halvår så kommer det ha hänt en jäkla massa! Oh u just watch and see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0