Träning träning åter träning!

Den här veckan har gått i träningens tecken. Både av kropp och knopp.

Beskattningsrätt är inte lätt, även om det inte är överdrivet svårt. Däremot att frånvara 3 veckor, och inte köpa böckerna gör att det blir lite av en intressant utmaning! Nu är det dock som så att jag inte tappades som liten och har inte blivit påkörd heller, däremot var jag gymnast så mina celler är i något mån omtumlade och lite lätt lagom förvirrade.

Planer är gjorda och framtiden göromål är på gång. Allting som krävs nu är att 2 tenteor ska gå i min väg och så är jag på vägen igen. Livet är bra underbart ibland. Jag har då sannerligen uträttat vad jag lovat och en gång för alla bevisat att man kan om man vill, och vilja det har jag gott om.

Nu rast vila, dags att kötta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0