Sum up!

Stockholm är över. Inte en helt odramatisk vecka. Jag som försökt jobba på mitt humör, förlåta kommentarer, men någonstans får man dra en gräns! Kanske överreaktion kanske inte. Jag har arbetat mot det hela mitt liv och i tors fick det helt enkelt vara nog. Jag är tillräckligt gammal och erfaren att kunna stå upp för mig själv.

Annars fick jag ett nytt rygg rekord i marklyft. Peta på 100 kg och fick upp det. Tredje vändan var det dock svårt att hålla, men alltid härligt att gå framåt!

Bröst triceps idag.

Nu har vi lagt i racerväxel. Misslycka är inte riktigt min grej och jag tänker vidta alla möjliga åtgärder för att se till att det inte sker!

Fail is not an option!

Igår lekte jag fotograf. Hoppas det blev några bra bilder iaf. Inte lätt när man aldrig varit det förr, men R:s snabba skola i fotandet konst hjälpte nog=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0