Time what is time!

fäll ut pungen och landa... som en känd komiker sa.

Har ringt till mina två sjukgymnaster idag, mycket mysigt. Har en trasig nacke efter gårdagen, har skrivit 4 mail med min idiotiska lärare som inte kan svenska uppenbalrigen.

Känner ungefär för att slakta halva världen. Det har varit en lång och krävande dag och nu är jag något sjukt fruktansvärt trött.

Jag påminner mig själv i dessa stunder om löften jag själv avgivit och de är ju svåra att bryta... hur mycket man än vill ibland. Jaja tiden får utvisa.

Vad mer en ny kurs börjar idag, mer bussåkande mer illamående. Kan bli en intressant kurs. Är fortfarande sjukt trött på att sakna eller sakna är fel ord... så äsch skit smama helt enkelt.

Jag är nog bara vädligt väldigt trött idag misstänker jag.

imorgon är det en ny fantastisk awesome dag! får se vad den slänger på mig imorgon. Världen försöker men jag står emot det mesta. Jag står aldrig och faller med en plan basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0