Kärlek för alla eller för få eller för de som har råd?!

http://www.theattractionforums.com/general-discussion/132079-abc-nightline-tries-diss-love-systems-fails.html

Det diskussionen och folk har blivit upprörda över är alltså att vissa killar/ män betalar pengar för att en firma coacher ska lära dem att förföra kvinnor.

Nu blir då frågan... Alla som inte är så lyckligt lottade, jag vet att det är många. Många frågar mig numera om hur de ska lyckas fånga den de vill ha eller hur jag lyckas med vissa saker...

Några som känt mig länge frågar hur jag förändrades... från att ha gått från vad jag var till vad jag är.

Vissa har det naturligt vissa har det inte...

Det är inte bara män som skulle behöva gå detta... många som jag känner både kvinnor och män skulle behöva lära sig att skjuta "magic bullets".

Är det fusk att lära sig repliker? Veta vad en kvinna går igång på? Vad alla vill ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0