Äntligen...

Är jag hemma! Det har varit en sjukt hektiskt helg.

Som det ser ut nu är schemat att göra en tenta och nu sticker jag till stockholm för att göra mitt sista där. Ett år har gått, det är dags jag är redo, jag är mer än redo.

Sen har jag tagit på mig att mata på rejält under december. Det är dags att sätta i den sista spiken i kistan och slå ned den ändå till huvudet och lite till.. Det visar sig i höst, om inte såhar jag förhoppningsvis ett nytt arbete då som jag med stor lust och iver åtar mig.

Det är mycket nu, våren kommer. Planen för träningen har också gett resultat. Där får jag nog tacka R utan honom hade jag inte tagit det här klivet, jag märker också nu att det börjar bli svårt att faktiskt få resultat. Det kräver mer och ett annat träningsupplägg och häromveckan fick även jag inse att de två sakerna jag kallat för trädstammar inte är så hållbara som trä. Well nu är det vila i en vecka. Sen är det påt igen ba! Sen är det nedräkning mot februari och mars. Liksom nedräkningend då också kommer ha startat inför juni. Life oh life. Äntligen!

Kompis
ja?
Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0