Skruvat!

Skön kväll, skön dag!

Tentan var avklarad och alltid lika skönt för psyket att bara släppa det. Tror det ska ha gått bra och om inte så finns det omtentor.

Tog en lunch med M mycket sig trevligt, alltid kul när man har gemensamma intressen och synkar i personligheter.

Börjar känna av en hals lite irriterande får inte ske nu när det är dags att arbeta så det blir väl lite lugnt...Eller inte kommer på fina ideen att åka ned på trubadur kvällen, så vi säger tack för en mycket trevlig kväll! Janke i högform! Grabbarna från Ramnäs visste hur man festa också:D

avslutet var väl lite mer hm diffust. Nåja den som sig in i leken får leken tåla. Ska försöka komma ihåg det bättre i framtiden.

Fick tag i ett riktigt bra kort också... För första gången på väldigt länge var jag nöjd med kortet. Det fanns en tid i mitt liv då jag aldrig var med på dem, nu bryr jag mig inte längre och är med jämt haha=)

Kommit på varför jag fick så grymt ont också.. Det är en förkylning som ligger i kroppen, det borde ajg ju anat=)

Fotboll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0