Den som ger sig in i leken får leken tåla, den som inte tål leken slutar leka den och hittar nya lekpolare!

Well its not me!

Vi har påbörjat vägen mot awesomeness, antingen avslutar jag den ensam eller i sällskap. Jag visste redan från början att det skulle bli motgångar så varför tappar jag ens tron för en kort stund. Jag borde veta bättre.

Jag har så otroligt mycket erfarenheter, saker som stärkt mig genom livet, kunskap att använda och nu är det sannerligen dags att använda den. 2010 var det bra året. Det är dags att vända på saker och ting och inse att det korta var bra, och att jag hade gjort exakt likadant igen, att jag inte tänker ångra saker jag gör, utan saker jag inte gör. Jag gjorde mitt bästa för att visa att livet är så mycket mer än att må dåligt, känna sig, konstig och utanför.

Man har inte otur i en livslångt liv, dåliga saker inträffar inte om och om igen, de inträffar för att man låter dem inträffa! För att man bygger dåligt och inte ser om sitt hus och jag bygger det bästa huset någonsin. Av top notch material!

När jag satt och fundera för en kort stund så insåg jag ju vad jag var tvungen att göra. Insåg samtidigt att jag redan gjort detta och varit med om det och överlevt många gånger om.

Den som ger sig in i leken får leken tåla, den som inte tål leken slutar leka den och hittar nya lekpolare! Fan va bra=)

Fast som A sa jag är något av en drama drottning ibland. Well livet blir lite roligare och intressantare så för alla omkring en:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0