Love it!

Sean Kingston someone call 911.

Tokpump inför tentan nu, tänker kötta sönder den där tentan och när det är över så är det stockholm och ett grupparbete som väntar! Sen tänker jag ta sommar! Omtenta är något som inte existerar i min värld, och drömmen om ett vg har börjat ta sin form. Vinnarskallen, envisheten och elden börjar ta sin form!

Im a mean ean fighting tenta machine!

Ett år går fort och snart är mina examer över och livet kommer bli fucking glorius och pengar kommer börja regna in igen! För siffror är helt klart min grej!

Träningen får tyvärr bli lidande av detta med tentor. Däremot så har deffen gått bätte än väntat och 3 kg kvar för att slå det gamla så ett ryck efter tentan så har jag klarat av det också.


Mål efter mål uppfylls. Who needs guitar anyways!

dags att gå över på den mörka sidan. Tills motsatsen är bevisad. Jag är ledsen, världen var inte redo för en sådan som mig, 2 can play the same game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0