Hemma bra men fortet bäst!

Nu jävlar ska det bankas på tangentbordet! 2 hemtentor som ska klaras av, men im the king of the world så jag tänker fixa det nu och börja banka på utvecklingsarbetet också! Why?! Cause im top notch!

älskar im on a boat the lonely group!

summerar ganska bra mitt liv nu=)

Sommaren är här, året har gått precis som jag lagt upp det, tom gått över förväntan faktiskt. Vilket gör att jag egentligen inte behöver jobba så mycket i sommar, men jag tycker ju faktiskt om delar av mitt jobb.

jag har upptäckt en sak... både bra och dåligt. Jag dras till psykologi och beteendevetenskap.Vilket gör att båda mina yrken känns fel. Något jag nog borde åtgärda. Dags att börja kika på det jag känt för ett tag. I stockholm hittade jag en bok som behandla lite av freud och cg Ljung, härliga killar och även om det är abstrakt så har de lagt en otrolig grund för eftervärlden.

Dags att börja plugga för högskoleprov haha=) gotta love life!

Life high!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0