grymt grymt sa grisen=)

Ordbajseri det är min grej det, liksom att skriva på tangentbord utan att titta=)  tackar mig själv för att jag var smak nog att lära mig det iaf=)

Jaha gjort en sjukt god köttfärssås vilket egentligen säger mer om hur de andra jag gjort smakar:D

Jag säger grattis till min helt klart älskade syster vars liv går sjukt bra nu! Enda som saknas nu då är väl att det faller en lägenhet på deras bord=)

Nej men fan va härligt vad glad man kan bli för andras skull!

Och jag då skratt tar mina situationer någonsin slut? En tar slut den andra tar vid den ena mer morbid än den andra... well i jakten på lycka:D

snart är skolan över och sommaren med dess överhängande mål att tjäna pengar tar vid... jag och pengar kommer så otroligt bra överens... de kommer till mig, stannar hos mig och växer hos mig=)

oförskämt vilket leende jag har iadg, men jag undrar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0