Äntligen! nice! its chill! just pump it!

Kom den där dagen då jag vaknar och idag kändes det lite lättare att andas.

Ni vet hur livet lunkar på och man kämpar för att bara ta nästa andetag och allt känns bara jobbigt och drygt och man är på gränsen. Well jag är duktig att balansera på gränsen. Jag vill så mycket, göra så mycket, hinna med så mycket. Its my life and its now or never!

Vet inte om det är sömnen, att förkylningen släppt, att skolan börjar bli klar eller att saker bara fixar sig eller en kombo av allt eller att jag faktiskt bara fan tröttna på skiten och slutade bry mig?

Äras dem som äras bör är något som ibland träffar mitt sinne med full kraft och det gjorde det igår. Jag ger och jag tar. Nu tänker jag helt enkelt börja ta.

Det var en grym dag igår! grym comeback på gymmet! efter 2 veckors förkylning, ingen deffande under tiden så kommer jag in igen.

vi börjar med bänk testar 110. Med lite backning och lyfthjälp kör jag 3* a 110. och sen en ensam 1*100 och 1 med pass. Awesome!

snedbänk 30 kg 5 mer än förut it was legendary!

bröst med hantlar Hello mr 34 and 36 kg från de forna 30=) fett monster!

Nu ska man bara hitta billiga fotbollsskor så är det return of slidetackles! var duktig som 12 åring, vad är jag då inte nu 14 år senare.  en 20- 30 kg tyngre i muskler och längd och ett psyke starkt som få?! beware.  Jag spår chaos and havoc! Tekniskt sett kan man se det som att jag nu också har en egen liten pt=) Det kan behövas när man är för dum för att förstå att det är tungt och ännu dummare när man inte märer att det kommer med tyngre vikter hah! Glatt och nöjt tar vikterna och kör som vanligt=) its all in ur head! Även övat klart på mitt angry face=)

Endorfin missbrukare av högsta grad och rang?!

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom. Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle bli ditt på något vis det fryser nu sakta till is."

En grym onsdagskväll också! Jag behövde den verkligen. Janke i högform! skön stämning med ramnäs folk, kan tyvärr inte stoltsera med att jag själv var på topp efter tentan, men det var inte poängen. Poängen var att komma dit njuta av god musik i goda vänners lag. träffade Jezus, Majk, S, L, största schtekarna i staden:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0