4 dagar senare

Jaha dags att uppdatera tankar och livet för mig själv och alla andra som uppenbarligen av någon galen anledning hittar in hit då och då.

Ni undrar kansek var jag är? Det gör jag. Jag befinner mig i stockholm på valhallavägen och är inneboende hos min kära yster syster och hennes numera fästman?? apropå det grattis om jag inte skrivit det förr. blev mycket glad och varm inombords vid att få höra det.

Vad jag vill påminna mig själv om när jag läser detta är att jag faktiskt gjorde ett bra resultat på min tenta! bra vill alltid ha mer så resultatet är bra, men kunde självklart bli bätre.. så jäkla nära men ack så långt ifrån... well det gick som sagt över förväntan synd att det inte gick hela vägen fram bara... Det visar dock att min huvud forfarande funkar och a se vad som är viktigt fortfarande funkar bra i mitt huvud.

Nu är jag i stockholm... Om dagarna befinner jag mig i ett klassrum som skapar ångest. Mest för att de 50% av människorna som befinner sig där är well hjärndöda enlgt min åsikt och 50% är inte det... och sen finns det de som är i gråzonen. Min tanke är att man blir som man umgås och därför försöker jag umgås med de som kan ge mig ett intellektuellt utbyte.

Veckan är snart över och det är dags att grotta in mig i lägenheten och göra mina två hemtentor för att sedan en gång för alla få sommarlov för detta året. Visserligen ska jag arbeta som en liten slusk, men ändamålet helgar medlen nedräkningen för att nå summa noll har helt klart börjat. Dock har denna vecka gjort ett smärre hål i plånboken då jag firat lite av ren glädje och handlat lite åt min kära syster som tack för hennes gästfrihet.

jag är hm förvirrad. tusan

Jag funderar på det jag än gång själv funderade ut som var: ska det verkligen vara såhär svårt? Jag tror inte det och frågetecknet kvarstår... jag har ju alltid levt efteratt det blir vad man gör det till...  well well den dagen den sorgen

Ingen fotboll eller träning på en hel vecka, deffen stannar av, well för tllfället så känns det inte särskilt högt prioriterat och jag kanske måste släppa efter på målet, det visar sig annars fortsätter jag vill rakt in över sommaren och in i hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0