and its on!

Nu går allting sådär fort igen!

Helt fantastiskt egentligen. Det är väl nu det visar vad jag egentligen är gjord av.

Allting lösre sig till det bästa, som en vis flicka en gång sa. Ska jag vara ärlig trodde jag henne inte, kankse på randen till ordentlig härdsmälta. Det var då.

Jag fick en resa tillbaka i tiden när jag var hemma sist. Saker jag begravt och aldrig tänkte tänka på igen. Jag vet inte om minnet och erfarenheten är positiv i det här fallet. Allting går att härleda dit och det är ingen vacker läsning.
Det är inga vackra tankar, ingen grönskande trädgård, inget solsken. Allt som existerade då var en värld som var röd. Jag är nog bitter, bitter på mig själv. För saker jag inte visste då, för att jag inte var starkare, inte hade tillräckligt med kunskap, inte var tillräckligt modig. Inte som idag. Mina tankar är inte vackra om detta, jag insåg under den tiden att alla människor är benägna att kunna döda. Hetsa dem tillräckligt, ta ifrån dem allt, och överraskningen kan vara ett faktum. Jag vet inte än om jag släppt det, antagligen inte eftersom jag kommer bära med det resten av mitt liv och att tända den inre elden är inte särskilt svårt... Jag är vad jag är och antar att jag accepterat det. För trots allt så kickar jag på bra! Helt klart över genomsnittet!

Det var då det! nu är det nya vindar som blåser!

På torsdag kommer hon! egentligen har hon ju aldrig varit särskilt långt borta och tiden har gått fort, den gör det när man har kul sägs det! Lika vacker som den dag jag träffade henne för första gången och det var kärlek vid första ögonkastet. Bortskämd som hon är, men hon är värd det=) Kunde faktiskt inte hålla mig så träffade henne i måndags, and its like on! just like that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0