Wohoo

några poäng till har ramlat in=) nu är det bara stockholm kvar! Awesomeness in pure shape yeah!

Ska se om det går att dra av gym, fotboll=)

Snart är det helg, mycho trabacho, pucho dinero=) kan det stavas så?

Grym gårdag! Telephone is ringing and there is K, chill med grill, med kubb och boule, avslutning med filmkväll, prety fucking awesome night yes. Härligt när man lyckas samla en stor del av eliten.

Haha 2 tjejer höll på att gå in i en lyktstolpe när vi gled och schtekte. Kan lätt bli så med röda faran=)

Borde försöka ta mig hem och hälsa på snart igen. Konstigt hur saker och ting förändras med åren och framför allt i prioriteringar..

Over and out!

En rolig diskussion med S. Egentligen inte så intressant egentligen, en gammal som jag började fundera på igen för att se om mina tankr och värderingar förändrats. Det har de inte, däremot svaren jag fick ger stöd åt min tes. Därför fortsätter vi på den inslagna vägen tills det visar sig att jag skulle ha fel, som jag sällan har, men när jag väl har fel brukar det däremot få ödesdigra konsekvenser, well casual losses:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0