Hej här kommer sommaren!

Ok, ingen av mina senaste somrar är något speciellt att skryta över. Mitt mål och fokus ligger framför allt på målet ett år framåt. Vilket gör att det blir som det blir med saker och ting. Med glädje kan jag meddela mig själv att projektet är i hamn. Jag kommer lyckas med det. Fjärde året var inte med i beräkningen och det får därför bli en ren bonus.

Fotbolls vm. Riktigt kul! för att vara en av de minst intresserade av fotboll någonsin gjorde jag och J en tipsrad och slutade fyra totalt av alla inblandade. Well fyra suger ju, för vi vann inget, men om båda är helt totalt icke fotbollsintresserade och absolut inte kan ett smack om fotboll så får man vara nöjd=) Ta bara alla som kom efter en och faktiskt är intresserade och anstränger sig=)

Jobben rullar på det händer en hel del intressanta saker där och ja en del till det bättre en del till det sämre. Kvarnens hjul maler som alltid, jag börjar bara fundera om det är så rättvist längre. Well time will tell.

Jag måste verkligen gratulera min syster! Till hennes förlovning och deras nya lägenhet! När jag ser på dem hoppas jag att jag en dag ska ha hittat så rätt som de har... och som det känns nu... ja! Haha måste verkligen få höra hela historien om deras förlovning sen i sommare, verkar som en brorson H verkat haft ett litet finger med i syltburken=)
Skönaste lillkillen som också skulle vara med och skåla! haha kommer växa upp och bli största schtekaren i långa landet Falukorv:D

Mina projekt kommer och går... Nu får vi se vart detta slutar. Ett år kvar! bara att ligga i och hålla huvudet över ytan!

Kommentarer
Postat av: Bilaltiril

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 18:01:47
URL: http://bilaltiril.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0