En bra dag!

Den börjar bra med att jag vaknar klockan sju och vet att jag är ledig, somnar om igen med ett otroligt gott samvete för det.

Går upp nio och börjar pilla på datorn. Har gått ett tag sedan jag var hemma, typ 2 veckor... så det fanns en hel del att göra. Mail, skolarbeten, kolla upp saker och styra upp. Fick en hel del gjort, några avsnitt av House MD, examensarbete i december, kurser och skola, jobb och midsommar!

Drar ut till Tidö Lindö. Börjar mer och mer älska den platsen! Lugnet, vattnet, folket och bara vara. Höra löven susa i vinden, solen som sakta sänker sig över vattnet och att umgås med familjen och bara prata och vara. Jag tror jag har blivit äldre bestämt och börjat uppskatta saker mer. Med en insikt om att en dag så tar allting slut och det gäller att ta vara de få ögonblick som man faktiskt träffar familjen.

Rask bilfärd för att plocka upp den tredje brodern och därefter ut till Irsta. Kanonfest! tjejerna och Klein hade verkligen ansträngt sig och fixat superfint! Lekar, femkamp, kubb mm! grillning tog vid med mycket trevligt folk och det var nog det bästa. Alla ens vänner! Vi har alla våra liv att sköta och jag vet att mitt sociala liv blir lidande av all skola, gym och andra prioriteringar jag gör i mitt liv, men det är det som är det fina med att träffas då och då vid festliga högtider och snacka skit, skratta och ha kul igne och det känns som om det var igår. Det är den sanna vänskapen.

projekt p28 skrotades. Nu börjar istället projekt p30. Jag väntar med stor iver och förväntan på den framtid som komma skall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0