25/6 happy ending...

Livet är lustigt... och det är en förunderlig pjäs i en evig och ständig rörelse. Vi spelar alla otroligt många roller beroende på vilket möte vi gör och frågan om vi någonsin är oss själva uppstår. Svaret på frågan kanske är att vi är just oss själva på sättet vi anpassar oss till var situation och vad vi låter oss påverkas av?

För tillfället är jag i zen... Inte mycket kan påverka mig... För tillfället känns det som om jag faktiskt hittat och gläntat på frågan som ställts i alla dessa år.

Prioriteringarna har gjorts om... vi får se. Hela livet ligger framför mig för tillfället. Skrämmande och samtidigt väldigt icke skrämmande. Ett äventyr påbörjas förhoppningsvis bara inledningen som slutar lyckligt.

Yin verkar behöva Yang och tur är väl det.

What goes around comes around... och det verkar onekligen så.

Känns lite konstigt att sitta här framför datorn igen - som om jag varit i en annan värld i några veckor och nu tillbaka till verkligheten, men detta är inte längre min verklighet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0